Saturday, August 23, 2008

Sepi Sendiri


Sepi Sendiri (4:47)

Terdampar aku disini,
Dikala sepi sendiri,
Tika mengharapkan sinar,
Kan hadir berulang lagi,

Tersisih aku sendiri,
Di dalam lorong yang sepi,
Tanpa pedoman darimu,
Diriku kesesatan,

Yang kuharapkan hanyalah kasihmu,
Yang kudambakan hanyalah cintamu,
Kau menerangi jalan hidup ini,
Pada yang tak mengerti,

Oh Tuhan, dengarkanlah rintihanku,
Oh Tuhan, dengarkanlah keluhanku,
Aku tenggelam didalam dosa,
Hanyut bergelora,

C/O

Sesungguhnya aku insan tak terdaya,
Melawan takdir juga kudratMu,
Bebanan dosa yang aku lakukan,
Tak terdaya aku tanggungi,

Kerdilnya diriku didunia ini,
Tanpa kasihmu diriku tersisih,
Tunjukku jalan yang engkau redhai,
Moga bersinar hidupku kembali,

Tersedar aku kembali,
Dikala sepi sendiri,
Bayang keinsafan diri terasa dihati,

Penerbit: Mohd Shafuan
Senilagu: wanz (paradise publishing)
Senikata: wanz (paradise publishing)
Susunan muzik: Lan , wanz (paradise music studio)
Hakcipta: paradise music studio

0 comments:

 

:: SHAFUANZAWAWI :: Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template